reklama

Mesto tieňov

Londýn. Mesto plné kontrastov. Ja vždy zvyknem hovoriť na margo tohto veľkomesta, že ho milujem a nenávidím zároveň. Aj keď sú to protiklady, ktoré k sebe absolútne nepasujú, tak verte, že práve pre toto mesto je to jak riť na šerbel. A práve tie konrasty každodenného života, sú pre mňa tak fotogenické. Dúfam teda, že po prejdení fotiek budete mať aj vy trošku ten môj feeling, ktorý z mesta mám...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (20)

Pod fotkou je vždy uvedený názov fotografie a niekde aj popis. Hudba pri prezeraní tu - YOUTUBE

Obrázok blogu

"Plan A."
Každý z náš má svoje plány do života. Ale čo keď vám neostane žiadny "plán B"... Iba PLÁN A.

Pre mňa je toto moja najlepšia fotka, akú som v Londýne spravil. A to nielen z dôvodu nápisu na taške, ktorý ešte viac vytiahol kontrast hlavnej myšlienky, ale aj z dôvodu, že to dosť vystihuje mesto samotné. História, ktorá na vás pôsobí už z ďaleka, či zhon a unáhlený štýl života, ktorý tu panuje...

Obrázok blogu


"Polovičný pocit"
Pretože telom ste možno tu, ale myšlienkami niekde inde... alebo nie ?! ;)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu


"Zbúrané sny" - Mladá, plná ideálov, sledujúc spálené ruiny starých spomienok...

Pre upresnenie len dodám že táto, ako aj nasledujúce dve fotografie sú fotené z pobrežia Brighton-u. Nádherného mesta, kde sa vždy rád vraciam...

Obrázok blogu

"V zajatí línií a morských vĺn"

Obrázok blogu

Pobrežie Brighton-u je plné takýchto krásnych miest, a vždy keď sa vrátim tak mám pocit, že som mohol stihnúť nafotiť viac :)

Obrázok blogu


"Duchovia múzea"

Obrázok blogu


"My dve máme niečo spoločné"

Obrázok blogu
Obrázok blogu

"Poletíme..." Týchto típkov mám rád. Videl som ich vystúpenie už asi 3 krát a aj tak ma vedeli vždy dobre pobaviť :)

Obrázok blogu

Obrázok blogu

"Skala anglicka"

Obrázok blogu

"Biely pochod"

Obrázok blogu


"Kontrastná rýchlosť "

Obrázok blogu


"SHARD LONDON BRIDGE"

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu


"Krvavý Londýn"

Obrázok blogu

"Dnes to poriadne roztočíme..."

Obrázok blogu

"Krúti sa, krúti..."

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Andrej Grznár

Andrej Grznár

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  fotočlánkySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu