reklama

Chcem predĺžiť čas, pretože dva dni je málo.

Mať na Paríž dva dni, je ako mať 10 sekúnd na zjedenie tej najlepšej čokolády. Zjesť ju zjete, ale o vychutnávaní hovoriť určite nebudete... A to bol aj ten náš prípad.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Nie som mesta znalec, takže pri prechádzke mestom odo mňa nikdy neuvidíte ako sa tvárim hrozne inteligentne a ukazujem na tu veľkú sochu a hrdo spomeniem všetky dôležité roky rovno z hlavy a potom nakoniec môj monológ zakončím nejakou miestnou pikoškou, ktorú len tak niekto nevie. Samozrejme že aj ja sa rád dozviem niečo zaujímavé, a rešpekt ľuďom, ktorí to ovládajú. No ja som viac realista a mám rád, keď mi miesto samé povie svoj príbeh bez toho, aby som musel niečo čítať. Niekoho, kto vám však povie ktorým smerom, jednoducho potrebujete. A keďže naše znalosti francúzštiny končia pri Merci, jediný znalý o meste ktorý nám bol ochotný vždy pomôcť bol ujo čo napísal sprievodcu mestom.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pôvodne som chcel písať aj o tom, ako na mňa mesto pôsobilo negatívne. Smrad, potkany, atď. Stretli sme sa aj s tým, no viac písať nejdem, pretože na nejaké väčšie hodnotenie nemám právo. Byť v Paríži dva dni, je ako mať 10 sekúnd na zjedenie tej najlepšej čokolády. Nemáte čas na vychutnanie tých najlepších častí...

Na mojich fotografiách tak môžete vidieť asi tie najznámejšie časti Paríža. Možno teda ani nie kvôli ich histórii, ale preto, že sú krásne už len preto, že sú, a že pri pohľade na nich budete ticho načúvať ich príbeh, ktorý vám sami radi povedia. Dva dni bolo málo času, a preto som si čas predĺžil aspoň na fotografiách.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Pre tých, ktorí by si radi fotky prezreli vo väčšom rozlíšení a možno aj niečo viac:
http://andrejgrznar.com/

Obrázok blogu


Drama in Paris

Obrázok blogu


Bridge to Parisithia

Obrázok blogu


Nová stránka dnešného dňa.

Obrázok blogu


La Defense

Obrázok blogu


Pytagorova veta

Obrázok blogu


Cathédrale Notre-Dame de Paris

Obrázok blogu


Malý, vačší, najväčší.

Obrázok blogu


Paríž s vami poriadne zatočí.

Obrázok blogu


La Defense

Obrázok blogu


Drama in Paris II

Obrázok blogu


Drama in Paris III

Obrázok blogu
Obrázok blogu


Jardin du Luxembourg

Andrej Grznár

Andrej Grznár

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  fotočlánkySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu