reklama

Praha a Konstanz - Street foto

V rámci mojich narodenín som mal tú možnosť stráviť pár dní v Prahe a následne 2 týždne v nemeckom meste Konstanz. Milujem čiernobiele fotografie a ich príbehy. Preto som sa rozhodol že okrem mojich dlhočasoviek, ktorým na svojich výletoch strávim veľa (vačšinu) času, venujem čas aj klasickému street foteniu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Pri niektorým fotografiám uvádzam aj ich popis. Ak vo vás fotografie vyvolávajú niečo iné, napíšte mi to do komentárov nižšie.

Obrázok blogu

"Punk life"
Pri Orloji v dave turistov. Pôvodne som chcel ísť bližšie a odfotiť ich viac na priamo. Ale keď som zbadal párik na ľavo rozhodol som sa fotiť takto. Počkal som na správny moment a cvakol. Páčil sa mi hlavne kontrast medzi šatami na ľavo, ktoré pôsobia oproti nim "poslušne" :)


Obrázok blogu

"Ženy"
Tabuľa s nápisom WC Ženy vie byť niekedy vďačný objekt. Ale to tie ženy ?! :)


Obrázok blogu


" Ve stínu "

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu


" Už nie je treba. "
Babička tam len tak bez slova stála a nepovedala ani slovo. Predávala kytice. Vo vedľajšom výklade je prázdno. Akoby už ani nebolo treba pečovať o svoju krásu.


Obrázok blogu


" Smerom k penzii " Stárnutie jednoducho nezastavíš. Kráčame postupne smerom k penzii...

Obrázok blogu


" Individual "

Obrázok blogu

" Dva svety "

Obrázok blogu


" Dedko, otec a syn "
Tak ako v každom veľkomeste, aj v Prahe nájdete veľa architektonických kontrastov medzi budovami. Niekedy sa stretnú oproti sebe aj tri generácie...


Obrázok blogu


" Dávno a niekedy potom... "

Obrázok blogu


" V odraze minulosti "

Obrázok blogu
Obrázok blogu

" Kafkova bodka "

Obrázok blogu


" Na blbym místě "
Nič som nenachádzal čo by ma zaujalo a dlho som nefotil. A potom som to pochopil. Jednoducho som bol na blbom mieste...

SkryťVypnúť reklamu
reklama


Obrázok blogu


" Už sa mi nechce "
)Vonku až tak teplo teda nebolo (18°C ?) , no spal tam určite aspoň hodinu, pretože keď sme sa vracali späť, ešte stále si odpočíval :)


Obrázok blogu

" Pozri si "
On knihu a vy výstavu. V Prahe do 7.10. 2012 je ešte možné navštíviť výstavu World Press Photo. Určite odporúčam, niektoré fotografie sú tam naozaj úžasné...

Obrázok blogu

" Sloboda či záväzok "
Originál foto vľavo (ako aj ostatné finálové fotografie) nájdete tu.


Obrázok blogu


" Komunikace "
Ešte že sa ten dátum dá prelepiť. Inak by sme boli v Prahe všetci ticho :)


Obrázok blogu


" Pekne sa obleč "

Obrázok blogu


" Hollywoodsky svet "
Niekedy je ťažké rozoznať skutočnosť od obyčajnej rekvizity. Akoby sme chceli žiť ten Hollywoodsky svet plný umelých vecí.

SkryťVypnúť reklamu
reklama


Obrázok blogu

" Vyplávame strednou cestou "

Obrázok blogu

" V klude "

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu


" Súrodenci "

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu


" Světluška "
Poslednú nechávam zámerne farebnú. Musíte uznať, že to má svoj dôvod.


Ak by mal niekto záujem o fotografie väčšie, nájdete ich aj na mojom súkromnom blogu.
V prípade ak vás moje fotografie zaujali, viac nájdete na mojom webe alebo FB stránke.

Andrej Grznár

Andrej Grznár

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  fotočlánkySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu